Fórum - Téma


JAK ZABEZPEČIT AUTO


Fórum Ukradená vozidla JAK ZABEZPEČIT AUTO




2008-05-19 15:24:41

Nazdar chlapi.

Chci vám jenom předat radu, kterou jsem získal od profesionálního zloděje aut.

Takže :

imobilizéry jsou na prd, alarmy jsou na prd, páky na volant jak by smet.

Jediné co trošku funguje je zámek zpátečky, protože "se nikomu nechce stát při odtahovaní celou dobu na spojce". doslova.

No a pokud se vám nechce za tohle vyhazovat peníze, tak koukněte pod volant. Je tam tlustý červený drát 12V.

Tak co nejdál směrem k motoru ho rozřízněte a dejte si na něj vypínač. Ten pak dobře schovejte.

Výsledek?

Neodblokuje vám nikdo počítač a tudíž se auto nedá nastartovat.

V případě, že máte očipovaný klíč k auto, tak vám nikdo nezkratuje obvod imobilizéru a tudíž nenastartuje.

Berte to jako dobré rady za pár peněz. Když jsem to všechno poslouchal, jak je jednoduché a časově trapně krátké odjet s cizím autem, tak se vůbec divím, že se na auta montují zámky.

Takže se držte a přeju hodně štěstí

2008-12-29 15:36:00

Zdar, ne že bych nevěřil tomu co tu píšeš, ale mám jednu praktickou zkušenost. Vlastním Kia Sportage 2.0. u niž je v základu imobilizer součástí řidící jednotky. Nic zvláštního - můžeš namítnout. Jenže: Asi před dvěma týdny si prostě auto postavilo hlavu a přestalo komunikovat s mými dálkovými ovladači. Sice se mi ho podařilo odemknout a asi na 2 vteřiny i nastartovat, ale pak vše stichlo a zhaslo a dalši pokusy o cokoliv byly naprosto marným vybíjením akumulátoru. Nakonec jsem byl potupně odtažen do autorizovaného servisu, kde se musela řidíci jednotka znovu nakódovat pomocí pin kódu staženého z webu výrobce po zadání dalších kódu a tak podobně - prostě dost složitý postup jen k získání všech potřebných dat pro kódování jednotky. Co z toho plyne? Jak jsem již psal: ne že bych nevěřil tomu co tu píšeš, ale tato zkušenost mě dost utvrzuje v tom, že konkrétně vozy vybavené obdobným systémem jako je tento se asi kradou dost špatně, jdou-li vůbec ukrást, zvážím-li že já jsem měl klíč od vozidla i funkční dálkové ovládání. Poté servisní technik dorazil s přenosným PC které napojil na vůz a taky nic... Mimochodem mi bylo řečeno že se mohlo jednat i o pokus o krádež a jednotka se prostě zamkla tak, že pak ani nepoznala vlastního pána...

Sám za sebe doufám že těchto případných neuspěšných pokusu bude víc než těch uspěšných... Johnylive

2008-12-29 23:06:53

No asi takhle, pokud to auto chtějí ukrást, tak ho ukradnou. Přijede odtahovka, naloží to a nazdar. Přpadně si připojí vlastní ŘJ a tradá.

Nevím jak vestavěné imobilizéry, ale pravdou je, že samodomo vyráběné systémy mají výhodu v tom, že nejsou unifikované, tudíž se blbě vystopovávají. Nicméně z vlastní zkušenosti, tyto domácí systémy bývají také nejčastější příčinou "nevysvětlitelných" a náhodných poruch. Zvlášť, pokud na tento červený drát někdo dá tajný vypínač nevalné kvality a nepočítá s tím, jaké proudy tímto tečou.

Zrovna o svátcích jsem do svého auta montoval nový alarm s immo, protože ten původní od výroby vypověděl službu (nebyl ještě součástí ŘJ). Myslím, že je to dostatečné zabezpečení a hlavně, systém přerušuje 3 nejdůležitější okruhy v autě a dá se předpokládat, že je počítáno s tím, jaké proudy danými okruhy tečou.

Takže pokud chce mít člověk jistotu že mu auto neukradnou, ať ho parkuje v garáži a dobře zamkne. Jinak jakékoli zabezpečení asi není dostatečně účinné, aby na to byl stoprocentní spoleh.

2008-12-29 23:39:58

Nezbývá mi než souhlasit s Martinem. Já ač jsem si auto dodatečně vybavil alrmem, stejně jsem ještě přemýstil čtečku imobiliséru na jiné místo(původně byla vedle spínací skříňky). Jednoduchou kostrukcí jsem zajistil samotný čip na čtečce tak abych ho mohl kdykoliv vyjmout a vzít ssebou(pokud to budu pokládat za nutné). Ale hlavně jsem přerušil kabel vedoucí ke čtečce a vsadil tam mikrospínač. Jeho výhodou je velmi malá konstrukce. Tudíž ho jde schovat kamkoliv.Stačí potom jen otvor cca 2mm v průměru, kterým bude čouhat tlačítko. Před nastartováním jen tlačítko zmáčknu a mám 20 sec na to abych otočil klíčkem. Je proto vhodné spínač umístit na takové místo, aby se člověk nemusel krkolomně někam natahovat a vzbuzovat tím pozornost případného pozorovatele-zloděje.U tohoto systému odpadá problém s vysokou proudovou zátěží jako je v případě červeného + vodiče. Ale samozřejmě ani tato metoda není 100%-ní.

Já osobně mám spíš strach aby mi auto "nevybrali". Hlavně HIFIaparaturu

2009-11-23 22:44:32

Odemknout auto, když má dálkové ovládání je jednodušší, než se zdá. Jdou vyrobit jednoduché radiolapače. Majitel zmáčkne dálku poprvé a lapač tento signál stáhne. Auto se neotevře. Nic podozřelého. Majitel zmáčkne dálku ještě jednou a auto se otevře. V pohodě, ale zloděj pak auto sleduje a až majitel odejde, tak z lapače, který může vypadat jako mobilní telefon, si auto otevře, nastartuje a odjede. Vymakanější zloději mají i notebooky nahuštěné různymi programy o odblokování jednotek, imobilizérů a podobně. Když se kódy dají stáhnout na netu ..... K tomu výrobce musí mít i nějaký univerzální kód. Imobilizér většinou zpomalí krádež o cca 5 sekund. Ten lepší zabezpečovák o půl minuty. Když tvé auto někdo chce, a je pro něj dost dobré, aby se s ním takhle páral, jseš pouze dočasným majitelem.

2012-11-05 14:03:20

Hoši klídek,auto této značky by neukrad ani Korejec.


Odpovědět